Tässä sitä nyt ollaan, iiiiik ihanaa!

sunnuntai 16. maaliskuuta 2014







Aloitin sitten kirjoittamaan blogia. Elämästäni. Minua kiehtovista asioista. Pitkän mietinnän ja haaveen tuloksena, vihdoinkin! Hyvä minä! :)

Kuka minä olen? Olen kolmekymppinen sairaanhoitaja Helsingistä. Kotona häärii avomies = kihlattu ja hyvin omapäinen kääpiösnautseri.


Mistä blogini kertoo? Arjen pienistä ja suurista iloista. Matkailusta, hyvästä ruoasta ja juomasta, terveellisistä elämäntavoista, hieman muodistakin... Ja paljon muusta mistä löydän iloa, naurua ja inspiraatiota elämääni. :)


Ihanaa että löysit tänne, toivottavasti innostan sinua vierailemaan blogissani vielä uudelleenkin!


Katsotaan mitä tästä vielä kehkeytyy. :) Kommentit ja ehdotukset ovat erittäin tervetulleita!


- Heidi







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Proudly designed by Mlekoshi playground