Happy New Year!

torstai 1. tammikuuta 2015


Taas on yksi vuosi takana. Itselläni on ollut tapana vuoden vaihtuessa käydä läpi niitä asioita mitä on vuoden aikana tapahtunut, mistä olen ollut onnellinen ja kiitollinen, mitä olen oppinut ja mitä toiveita onkaan tulevalle vuodelle.

Viime vuosi oli kohdallani monin tavoin hyvä ja olen siitä todella kiitollinen. Tuntuu että kasvoin vuoden aikana ihmisenä hyvinkin paljon ja löysin itsestäni myös uusia piirteitä joista olen ylpeä. Mutta vastapainoksi huomasin myös asioita, joissa toivon tulevana vuonna kehittyväni. Toivonkin, että tänä vuonna elämääni tulee paljon uusia kokemuksia ja elämyksiä. Ja toivon läheisilleni ja ystävilleni kaikin puolin iloa ja onnea. <3


Viime vuonna olen ollut erityisen kiitollinen:


* uusista ja nykyisistä ystävistä

* isän hyvästä toipumisesta leikkauksesta

* uskalluksesta aloittaa blogin kirjoittaminen

* tulevasta muutosta ja uudesta kodista

* ihanista reissuista

* auringosta

* rakkaudesta

* useista onnen hetkistä läheisten kanssa

* monista nauruista ja ilon tunteista




Toiveitani tulevalle vuodelle:


* Toivon uskallusta ja rohkeutta

* Toivon uusia kokemuksia ja elämyksiä

* Toivon hyvää terveyttä niin itselleni kuin läheisilleni

* Toivon lämpöä ja rakkautta

* Toivon monta naururyppyä lisää :)


Oli mahtava vuosi. Kiitos kun olit mukana ja toivottavasti olet mukana tänäkin vuonna. <3









IHANAA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!

TUOKOON VUOSI 2015 JOKAISELLE MEISTÄ ILOA, ONNEA JA RAKKAUTTA <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Proudly designed by Mlekoshi playground